14 Apr 20 UTC | Spring, 1901: (Sevyas): Moin |
15 Apr 20 UTC | Spring, 1901: Moin |
15 Apr 20 UTC | Spring, 1901: Hallo alleguer Heimadder fänkt eis Partie dann also un :-) De Britz sot mir hei hätt nach kee vill Erfahrung mam Spill. Zeckt nët Froen ze stellen wann dir bei eppes nët sëcher sidd (probéiert vllt just är strategesch absichten nët zevill duerch är Froen ze verroden ;-) ) Et gët hei um site och eng gutt gemaaten Erklärung wou een Detailer nosiche kann (am Help Menü -> Diplomacy intro) |
15 Apr 20 UTC | Spring, 1901: GameMaster: Italy voted for a Draw. If everyone votes Draw the game will end and the points are split equally among all the surviving players, regardless of how many supply centers each player has. |
15 Apr 20 UTC | Spring, 1901: Wat vill vergiessen: Truppen/Flotten kennen sust an den dräi Versorgungszenter produzeiert ginn dei ierch vun Ufank un geheieren an dei Produktioun geschidd reicht NO der Hierschtpartie. An ierch ginn geigneresch/neutral VZ reicht gudd geschriwwen an denen dir NOM Hierscht stidd (dess fierwen sech dann an aer Farw) Dh mir spillen zwee Zich (Freileng an Hierscht) an dann ginn Regiounen an Truppen ugepasst an dann si mir schon dat neit Jar an et geet vu vir lass. Pro Zuch hudd dir max. 24h Zäit, Sondes ass e fräien Dag. Zweemol kenn dir dat verpassen eier dir dann rausgeheit gidd. Dat war souweit den Oflaaf vun de Partien. Steet och quasi alles uewen ennert dem Titel. Sust ass alles bessen komplizeiert wann ee nei op der Säit ass. Huet den Sevyas nach Ergänzungen zu dems? Dei eenzel Aktiounen sinn usech einfach mais reicht an der Kombinatioun mat villen zesummen an dann nach dem Geigner seng aschätzen, leisst dat ganz öfters mol bessen Oniwersiichtlech ginn. Mais mengen Übung macht den Meister an wei de Sevyas schon soot, hien kann secher den een oder aneren Tipp nach ginn rsp eenzel Situatiounen erkläeren. |
15 Apr 20 UTC | Spring, 1901: Daat heecht ech kann och Truppen an mengen Zentren produzeiern dei ech schon besetzen? Haat daat sou verstaan als geif ech souvill Truppen jeweils kreien wei ech un Zentren besetzen. Gudden Hinweis |
15 Apr 20 UTC | Spring, 1901: nee nee du kriss souvill Truppen nom Hierscht wei dir VZ geheieren, dei nei Truppen kennen bei dir sust produzeiert ginn: 1. zu Berlin, Kiel oder Munich 2. Falls dei nom Hiersch mat kenger Trupp besaat sinn. Ech wollt sust betounen (well dat war bei dem aaneren Spill wou ech grad spillen puer net bewosst) dass wanns du dann am Hierscht Norwegen, Holland an Wien anhells dass een do trotzdem keng neier produzeieren kann. MAIS quasi Berlin Münich an Kiel frei muss hunn vir dei ze produzeieren. |
15 Apr 20 UTC | Spring, 1901: oder wat mengs du mat besetzen? op däitsch: besetzen oder besitzen? |
15 Apr 20 UTC | Spring, 1901: Déi Zentren déi an der eegener Faarf sinn huet een a senger Kontroll. Souvill Unitéiten (Arméie + Flotten) kann ee kontrolléieren. No all Hieschtphase (a just obgrond vun de Positiounen vun allen Unitéiten zu deem Zäitpunkt) gëtt kontrolléiert wéieng Zentren de Besetzer wieslen. Zentren déi engem gehéieren, mee keng eegen Unitéit drop steet bleiwen dobäi am Besëtz vun dem Spiller (et sief dann en anere Spiller hätt den Zentrum an der Hieschtphase ageholl). Wann een insgesammt Zentren bäikritt huet kann een entspriechend vill nei Unitéiten AN DEN EEGENEN HEEMECHTSZENTREN bäibauen (sous condition dass déi Zentren net scho vun enger anrer egener Trupp besat ass). Huet een Zentre verluer, muss een entspriechend vill Unitéiten opléisen - wéieng dat ggf sinn kann e selwer wielen. |
15 Apr 20 UTC | Spring, 1901: Hei nach en Tipp deen ech verschiddene schonn am Privatchat ginn hunn: Dat Wichtegst wats du an dëser Phase maache kanns ass jidferengem ze schreiwen. Egal ob et en direkte Noper ass oder nët. All Noper kann e potenzielle Verbündeten (= e Feind deen ee réischt méi spéit ugräifft) oder eng direkt Bedrohung sinn. An dem Fall ass et rotsam sech mat engem oder méi direkte Nopere vun him gutt ze halen, an zesumme Pläng ze schmieden. Och Leit déi aner Säit vun der Kaart kënne wichteg Informatioune fir dech hun am Laf vum Spill, oder irgendwann zu engem direkte Noper ginn. An an dem Fall ass et vu Virdeel wa scho virdrunner diplomatesche Kontakt bestaan huet ;-) |
15 Apr 20 UTC | Spring, 1901: GameMaster: Germany voted for a Extend. If 2/3 of the active players vote Extend the the current phase will be extend by 4 days. Please consider backing this. If the majority is not reached by "Spring, 1902" the votes will be cleared. |
15 Apr 20 UTC | Spring, 1901: GameMaster: Austria voted for a Cancel. If everyone votes Cancel all points will be refunded and the game will be deleted from the database. |
16 Apr 20 UTC | Autumn, 1901: Denkt drun READY ze klicken |
16 Apr 20 UTC | Autumn, 1901: Wann ech net ëmmer direkt ready klicken läit dat an der Regel drun dass ech nach op Äntwerten vu verschiddene Spiller waarden ;-) |
17 Apr 20 UTC | Spring, 1902: GameMaster: Germany voted for a Pause. If everyone votes Pause the game stop and wait till everybody votes Unpause. Please consider backing this. |
18 Apr 20 UTC | Autumn, 1902: Wisou huet een dess Keier 48 Stonnen Zäit? |
18 Apr 20 UTC | Autumn, 1902: well vir dest Game Sonndes als fräien Dag gellt ;) |
19 Apr 20 UTC | Autumn, 1902: Verstin, Sonndes gin d'Waffen niddergeluecht am Krich an Apero gedronk mam Noper haha |
19 Apr 20 UTC | Autumn, 1902: Prost op gudd Nooperschaft! hahaha |
20 Apr 20 UTC | Autumn, 1902: GameMaster: Game was extended due to at least 1 member failing to enter orders and having an excused missed turn available. This has un-readied all orders. |